We, at the Meruphoria Photography, offer you a great deal of photography/videography services to ensure that your best moment of life, can be captured and preserved

Friday 16 March 2012

MANSUR & SYHA WEDDING

Hai Hai Hai, munculnya MeruphoriaPhotography ini adalah utk mengetip seberapa banyak gambar detik2 indah anda, anda dan anda sekalian bersama yang tersayang. Kami akan memberikan servis fotografi yang terbaik dengan menggunakan kesenian dan kreativiti. Pakej yang mura akan diberikan sehingga akhir tahun ni. kami juga menyediakan servis videografi utk sekalian tonton dan menyaksikan saat2 yang takkan dilupakan.


Perkahwinan Mansur & Syha diadakan di Kota Kemuning / Shah Alam, aku pun lupa, haha. so ini ade sedikit gambar yang boleh saya share bersama, kualiti gambar dan moment dalam gambar ni saya serahkan kepada awak-awak yang melihat ye. kalau rase ok. hhmm.. ok la. kalau tak ok. saya tidak boleh berkata ape-apa, saya terima komen awak untuk diri saya. hehe.


Tema utk perkahwinan ni : DUA CINTA BERSATU dimana berputiknya satu cinta kpd satu cinta yg dimiliki oleh seorg lagi. hope kekal sampai ke anak cucu dan selama2nya. hehe.

























kpd sesiapa yg berminat, silalah contact kami dan click Contact Us

Meruphoria Photography
"Segalanya Bermula dari satu klik"
aiman / 0173017279
ayen / 0172851404
meruphoria.photography@gmail.com

"We provide photography services for all of you. Let us captured your best moment with our art and creativity"

No comments: